El Siglo | undos arquitectura cooperativa

Reforma d'un local en estudi d'arquitectura Bordils / Spain / 2018

0
0 Love 319 Visits Published

El Siglo, aquest és el nom que l’àvia va posar a la botiga. Actualment només en queden les parets, després que el local hagi servit per a diversos negocis des que la meva àvia es va jubilar. Ara, amb la reforma l’hem adequat com el nostre espai de treball. Una taula comuna, espai per descansar… i molta llum!


En la reforma d’aquest local de Bordils s’han tingut en compte les necessitats de les usuàries que l’havien d’utilitzar: un espai funcional, amb una bona il·luminació per no deixar-se la vista, un gran aparador per aprofitar la fluència de gent a la carretera, molt d’espai d’emmagatzematge i un bon espai per celebrar-hi reunions.


S’han utilitzat colors neutres per als paraments del local, enguixat i pintura blanca a les parets, portes i sòcols i microciment gris per al paviment, per tenir un parament sense cap tipus de junta. Aquesta sobrietat es contrasta amb el mobiliari (armaris, banc, tamborets i la taula), fets amb fusta de pi envernissat i el verd de les plantes, que es troben per tot el local, aportant d’aquesta manera calidesa i alegria.


_______________________________________________________________________________________________


El Siglo, este es el nombre que la abuela le puso a la tienda. Actualmente solo quedan las paredes, después de que el local haya servido para diferentes negocios desde que la abuela de Estel se jubiló. Ahora, con la reforma, lo hemos adecuado para que se convierta en nuestro espacio de trabajo. Una mesa comuna, un espacio para descansar, mucho sitio para guardar las cosas y sobretodo… mucha luz!


En la reforma de este local, que se encuentra en la carretera principal de Bordils, se han tenido en cuenta las necesidades de los usuarios que lo tenían que utilizar: un espacio funcional, con una buena iluminación para no dejarse la vista, un gran escaparate para aprovechar la afluencia de gente en la carretera, mucho sitio de almacenamiento y un buen espacio para celebrar reuniones y poder atender a los clientes.


Se han utilizado los colores neutros para los paramentos del local, yeso y pintura blanca en las paredes, puertas y zócalos y microcemento gris para el pavimento, para tener un paramento sin ningún tipo de junta. Esta sobriedad contrasta con el mobiliario (armarios, banco, taburetes, estanterías y la mesa), hechos con madera de pino barnizado y con el verde de las plantas, que se encuentran por todo el local, aportando de esa forma calidez y alegría.

0 users love this project
Comments
    comment
    user
    Enlarge image

    El Siglo, aquest és el nom que l’àvia va posar a la botiga. Actualment només en queden les parets, després que el local hagi servit per a diversos negocis des que la meva àvia es va jubilar. Ara, amb la reforma l’hem adequat com el nostre espai de treball. Una taula comuna, espai per descansar… i molta llum! En la reforma d’aquest local de Bordils s’han tingut en compte les necessitats de les usuàries que l’havien...

    Project details
    • Year 2018
    • Work started in 2018
    • Work finished in 2018
    • Contractor El Pintor de la Carretera
    • Status Completed works
    • Type Offices/studios / Interior Design / Custom Furniture
    Archilovers On Instagram