61 Rothschild Blvd. | ODO Architects

רוטשילד 61 Tel Aviv-Yafo / Israel / 2006

1
1 Love 1,124 Visits Published

אדריכל מקורי: ש. גפשטיין 1932


מבנה א-סימטרי המורכב משלושה גושים הנסוגים אחד ביחס לשני וכך שוברים את רציפות חזיתות הרחוב ומאפשרים גינה גדולה בחזית המבנה לכוון השדרה.


את שתי פינות המבנה מאחדים ומאפיינים מסות וקווים אופקיים הנוצרים בפינה אחת ע"י מרפסות העוטפות אותה לסירוגין ומודגשות ע"י חריצי אור צרים מקבילים ובפינה השנייה ע"י גגונים שטוחים העוטפים באותו אופן את החלונות הפינתיים. כמו כן מודגשת הרצועה האופקית של הפתחים הן ע"י נסיגה כעומק הטיח והן ע"י גוון הטיח.


קומת תוספת הבניה הממוקמת בנסיגה עמוקה מהחזית הותאמה למאפיינים אלו ע"י יצירת גגון שטוח כפרגולת בטון אופקית מרחפת בהמשך לארכיטקטורת הגגונים העוטפת את המבנה וכסיומת לבניה קלה של מתכת וזכוכית בחזית הפונה לשדרה. בצדדים ממשיכה התוספת את המבנה הקיים עם חריץ ניתוק ומאפשרת את אספקת התשתיות למינהן לקבל פתרונות אלגנטיים אחוריים.


צילום:סטס קורולוב ואודו אדריכלים

1 users love this project
Comments
    comment
    user
    Enlarge image

    אדריכל מקורי: ש. גפשטיין 1932 מבנה א-סימטרי המורכב משלושה גושים הנסוגים אחד ביחס לשני וכך שוברים את רציפות חזיתות הרחוב ומאפשרים גינה גדולה בחזית המבנה לכוון השדרה. את שתי פינות המבנה מאחדים ומאפיינים מסות וקווים אופקיים הנוצרים בפינה אחת ע"י מרפסות העוטפות אותה לסירוגין ומודגשות ע"י חריצי אור צרים מקבילים ובפינה השנייה ע"י גגונים שטוחים העוטפים באותו אופן את החלונות הפינתיים. כמו כן מודגשת הרצועה האופקית של הפתחים הן ע"י נסיגה כעומק הטיח והן ע"י גוון הטיח. קומת תוספת הבניה הממוקמת בנסיגה...

    Project details
    • Year 2006
    • Work finished in 2006
    • Status Completed works
    Archilovers On Instagram
    Lovers 1 users