LIGHTFLOW

1
1 Love 1,063 Visits Published

ITA.  Lightow è un “fiore di luce”, un nuovo concetto di illuminazione che emoziona. Una lampada da tavolo multifunzionale realizzato in pietra leccese. Le riviste trovano il loro alloggio sulla base che a sua volta è illuminata da una luce calda e accogliente accolta da un profumo delicato di una essenza floreale che dona armonia ai sensi.


 


ENG.  LightFlow is a "flower of light", a new lighting concept that excites. A multifunctional table lamp made in limestone.The magazines try their accommodation on the base that in turn is illuminated by a warm and friendly greeted by a delicate scent of a flower essence that give harmony to the senses.


 

1 users love this project
Comments
    comment
    user
    Enlarge image

    ITA.  Lightow è un “fiore di luce”, un nuovo concetto di illuminazione che emoziona. Una lampada da tavolo multifunzionale realizzato in pietra leccese. Le riviste trovano il loro alloggio sulla base che a sua volta è illuminata da una luce calda e accogliente accolta da un profumo delicato di una essenza floreale che dona armonia ai sensi.   ENG.  LightFlow is a "flower of light", a new lighting concept that excites. A multifunctional table lamp made...

    Project details
    • Year 2013
    • Client Pi.Mar. srl
    • Status Completed works
    • Type Lighting Design / Furniture design / Product design
    Archilovers On Instagram
    Lovers 1 users