Loft in Capalbio

Intervento di recupero del complesso storico Tricosto. Capalbio (Grosseto) Capalbio / Italy / 2012

1
1 Love 1,552 Visits Published
Un recente intervento progettuale all'interno del Complesso "Tricosto", un piccolissimo agglomerato urbano situato nell'entroterra del territorio di Capalbio (Gr). Il complesso del Tricosto, borgo medievale di notevole impatto, è facilmente riconoscibile nel paesaggio della Maremma per la sua connotazione storica e architettonica.

Intervention of architectural restoration of Tricosto complex. Capalbio (Grosseto, Italy).

An intervention project in "Tricosto" complex, a tiny urban placed in the territory of Capalbio (Gr). The Tricosto complex, village of major impact, it is easily recognizable in the landscape of Maremma for its architectural and historical connotation.
1 users love this project
Comments
    comment
    user
    Enlarge image

    Un recente intervento progettuale all'interno del Complesso "Tricosto", un piccolissimo agglomerato urbano situato nell'entroterra del territorio di Capalbio (Gr). Il complesso del Tricosto, borgo medievale di notevole impatto, è facilmente riconoscibile nel paesaggio della Maremma per la sua connotazione storica e architettonica.Intervention of architectural restoration of Tricosto complex. Capalbio (Grosseto, Italy). An intervention project in "Tricosto" complex, a tiny urban placed in the...

    Project details
    • Year 2012
    • Work started in 2009
    • Work finished in 2012
    • Client Privato
    • Status Completed works
    • Type Country houses/cottages
    Archilovers On Instagram
    Lovers 1 users